Regulamin Panek Clinic
Przed umówieniem wizyty bądź skorzystaniem z usług Kliniki Medycyny Estetycznej i Kosmetologii Panek Clinic, prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Kliniki.
Ogólne zasady
- Zakupując usługę w Klinice, Klient oświadcza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i przyjmuje go bez żadnych zastrzeżeń.
- Panek Clinic prowadzi terminarz zapisów. Klienci obsługiwani są zgodnie z kolejnością zapisu.
- Aby skorzystać z usługi, należy wypełnić “Kartę konsultacyjną pacjenta” oraz podpisać Świadomą zgodę pacjenta na wykonanie usługi. Formularze są do wglądu w Klinice.
- Klient samodzielnie decyduje, czy chce, żeby jego dane były przetwarzane do celów marketingowych (np. otrzymywanie informacji dot. organizowanych promocjach i konkursach).
- Z racji charakteru wykonywanych zabiegów, pomimo wizyty umówionej na konkretną godzinę, może wyniknąć opóźnienie, o którym Klient jest informowany przez pracownika Kliniki.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za ewentualne szkody wyrządzone na terenie Panek Clinic z jego winy.
Rezerwacja wizyty
- Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem Internetu – pocztą elektroniczną, za pośrednictwem systemu rezerwacji online, telefonicznie bądź osobiście.
- Dokonując rezerwacji klient zostanie poproszony o podanie niektórych danych osobowych, w tym o podanie numeru telefonu, który będzie służył wyłącznie w celu ewentualnego kontaktu.
- Prosimy o wcześniejszym poinformowaniu nas o ewentualnym spóźnieniu, w celu zmiany czasu rezerwacji oraz uniknięciu utrudnień dla innych Klientów.
- 24 godziny przed wizytą przesyłamy klientom przypomnienie SMS o dniu i godzinie wizyty.
- Prosimy o wcześniejszą informację w celu anulacji bądź przełożenia terminu.
- Wymagane jest podanie kontaktu mailowego i udzielenie ustnej zgody na przystąpienie do programu. Regulamin programu dostępny jest na stronie www.panekclinic.pl
- Udzielone klientowi rabaty, zniżki i promocje nie sumują się.
Wykonanie usługi
- W celu przygotowania się do zabiegu należy zadbać o higienę wszystkich części ciała poddawanych zabiegowi.
- W przypadku złego samopoczucia, prosimy o poinformowanie przed rozpoczęciem zabiegu.
- Panek Clinic nie ponosi odpowiedzialności za niedopuszczenie Klienta do wykonania wybranej usługi, w przypadku stwierdzenia przez personel przeciwwskazań do poddania Klienta wybranej usłudze.
- Zakupione zabiegi lub pakiety zabiegów oraz towary nie podlegają zwrotowi.
Anulowanie wizyty
- Zdajemy sobie sprawę, że czasami nie ma możliwości pojawienia się na umówiony termin wizyty. Bardzo prosimy o wcześniejszą, jak najszybszą informację o zaistniałym fakcie.
- Anulowania rezerwacji można dokonać telefonicznie, pocztą elektroniczną, za pośrednictwem systemu rezerwacji online lub osobiście, co najmniej 24 godziny przed planowaną wizytą.
- W przypadku niestawienia się na umówioną wizytę bez wcześniejszego anulowania wizyty, Klient otrzyma upomnienie. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji powtórnie, wizyta/ zabieg zostaną uznane za wykorzystane, również w razie chęci umówienia kolejnej wizyty Klient będzie musiał uiścić Zaliczkę w celu zarezerwowania terminu wizyty.
- Panek Clinic zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdyby wykonanie zabiegu nie było możliwe z powodu awarii sprzętu niezbędnego do jego wykonania. W takim przypadku Strony uzgodnią nowy, dogodny termin zabiegu.
Pierwsza wizyta
- Prosimy o przybycie 10 minut przed umówioną wizytą, w celu wypełnienia karty konsultacyjnej.
Konsultacja
- W celu utrzymania profesjonalnych standardów przed pierwszym z każdych oferowanych przez nas zabiegów mamy do Państwa dyspozycji konsultację po to, aby zapewnić Państwu wszelkich niezbędnych informacji.
Pakiety
- Nie zwracamy pieniędzy za zakupione i niewykorzystane usługi.
- Wykupione pakiety nie mogą być przepisane na inną osobę.
- Odwołanie wizyty konieczne jest na min. 24h przed umówionym spotkaniem.
- Jeżeli klient nie stawi się na umówioną wizytę, nie odwołując jej wcześniej (min. 24h) zabieg przepada na rzecz Panek Clinic.
Osoby niepełnoletnie
- Zgodnie z przepisami nie możemy przyjąć osoby niepełnoletniej bez opiekuna prawnego i jego pisemnej zgody na wykonanie zabiegu. Taki druk udostępniamy w naszym gabinecie.
Promocje
- Każda organizowana akcja promocyjna jest przeznaczona dla określonej usługi lub usług i tylko jej dotyczy. Inne usługi nie wymienione w akcji promocyjnej nie biorą w niej udziału.
Reklamacje
- Reklamacje dotyczące realizacji usługi mogą być składane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej, listem poleconym na adres Panek Clinic, ul Przemysłowa 30, 00-450 Warszawa, lub drogą mailową na adres: kontakt@panekclinic.pl w terminie do 7 dni od dnia wykonania usługi.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji.
- Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w formie pisemnej lub drogą elektroniczną w zależności od formy wpłynięcia reklamacji.
Odmowa wykonania zabiegu
- Panek Clinic zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi w przypadku, gdy:
- Klient odmówił podania danych do rejestracji zabiegu.
- Klient jest w stanie nietrzeźwym.
- Występuje przeciwwskazanie do zabiegu
- Wygląd skóry wskazuje na stany chorobowe lub rany (grzybica, łuszczyca, AZS).
- W trakcie zabiegu depilacji laserowej powstaje zbyt duże podrażnienie skóry.
- Klient nie jest przygotowany do zabiegu (nie zachował zasad higieny)
Dane osobowe
- Klinika zastrzega, że Klienci są zobowiązani do podania określonych danych osobowych, które będą gromadzone i wykorzystywane zgodnie z obowiązującym prawem.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania Zabiegów. Przetwarzanie danych osobowych w innym celu może nastąpić wyłącznie po uprzednim uzyskaniu stosownej zgody Klienta oraz jedynie w zakresie uzyskanego zezwolenia.
- Pacjent ma prawo do dostępu do swoich danych oraz ich poprawienia.
- Wszelkie treści zawarte w Karcie Pacjenta są objęte ochroną danych osobowych i mają charakter poufny oraz wykorzystywane są wyłącznie do celów Gabinetu.
- Dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.